.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر بهداشت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرا می شود/ تخصیص کم اعتبارات بهداشتی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی با بیان اینکه قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه مصوب شد، گفت: امیدواریم این طرح از سال آینده اجرایی شود.

به گزارش شمال نیوز، بهرام عین اللهی پیش ازظهر جمعه در حاشیه جلسه شورای اداری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تصویب قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه اظهار داشت: این قانون باید در صحن هیئت دولت مطرح شود و پس از تصویب از سال آینده اجرایی می‌شود، همچنین مجلس قرار است بودجه‌ای برای آن درنظر گیرد.

وی با انتقاد تخصیص نیافتن منابع بودجه‌ای قانون ارزش افزوده افزود: برای اینکه بتوانیم برخی از خدمات خود را انجام دهیم نیاز به منابع مالی پایدار داریم که یکی از این منابع یک درصد ارزش افزوده و دیگری مالیات سیگار است و امسال ۱۷ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده در مجلس تصویب شده بود و ۱۲ هزار میلیارد تومان نیز سازمان برنامه و بودجه تخصیص داد اما تا امروز فقط هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار داده شد که ۴۰۰ میلیارد تومان مربوط به واکسن است.

وزیر بهداشت یادآور شد: برای اینکه بتوانیم به مناطق محروم و شبکه‌های روستایی برسیم نیازمند منابع داریم و خوشبختانه در بودجه سال آینده توجه خوبی به این مسئله شد و امیدواریم تخصیص به موقع داده شود.

عین اللهی مشکل اصلی را در مازندران بالابودن تصادفات ذکر کرد و گفت: هر سال به ویژه در نوروز شمار تصادفاتت و مرگ و میر افزایش می‌یابد و از مردم و مسافران درخواست داریم نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حق تقدم‌ها توجه ویژه ای داشته باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به ایجاد ۹۹ پایگاه جاده‌ای امداد و نجات و فعال بودن تکنسین‌های اورژانس گفت: برنامه‌های تفصیلی برای رشد مراکز درمانی در استان مازندران داریم و اعتبار قابل توجهی نیز درنظر گرفته شده است.

وی گفت: بیمارستان شهرستان نور قدمت ۶۰ ساله دارد و بیمارستان جدید ۱۶۰ تختخوابی در دست ساخت داریم و متأسفانه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم بودجه خوبی برای این طرح درنظر گرفته شود./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.832 seconds.